piątek, 31 stycznia 2014

Podsumowanie STYCZEŃ

Styczeń nie był najlepszym moim miesiącem, m.in. przez oceny i koniec półrocza. Wiąże się to zawsze z walką o najlepsze stopnie, co jest dość czasochłonne, więc książki na jakiś czas odstawiłam, choć w mojej szkolnej bibliotece znalazłam nie jedną świetną pozycję. W lutym na pewno będzie lepiej, bo mam już ferie i zapewne będę mieć duuuuużo czasu na czytanie :)

Recenzje

Przeczytane
Carska manierka; Andrzej Pilipiuk (recenzja)
Anna i pocałunek w Paryżu; Stephanie Perkins (recenzja)
Gwiazd naszych wina; John Green (recenzja)


Obejrzane
Hobbit: Pustkowie Smauga (recenzja)

Najlepsza książka: Gwiazd naszych wina
Ogółem recenzji: 4



Blog

Statystyki
Łącznie w styczniu miałam: 1000 wyświetleń.

Obserwatorzy i komentatorzy
W styczniu osiągnęłam sumę 64 obserwatorów. Zostawiliście na blogu 11 komentarzy.

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę seansu Hobbita. Ja nadal nie byłam - nad czym ubolewam. Nie napisałaś jaka książka była najlepsza w tym miesiącu, ale podejrzewam, że jak w większości przypadków jest nią GWN. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie czytałam żadnej z tych trzech książek, choć "Gwiazd naszych wina" mam w planach, twórczość Pilipiuka zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam Hobbita, ale d*py mi nie urwało, a szkoda... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)