czwartek, 10 października 2013


Nie mogę w to uwierzyć. Siedzę w blogosferze już calusieńki rok! Pierwszy post pojawił się dokładnie trzy sześćdziesiąt pięć dni temu - 10 października 2012 roku. Początki były trudne - najpierw nie do końca byłam pewna czy naprawdę chcę to robić, potem jakoś mi się berzdiejspodobało i tak już zostało - wciąż piszę recenzje. Nie bez samouwielbienia muszę przyznać, że wychodzi mi to coraz lepiej. Początkowo krótkie, nieskładne teksty zamieniły się w długie teksty, które można nawet podzielić na akapity :)
Co chciałabym sobie życzyć? Ciągłej wytrwałości w pisaniu recenzji i nabywania w związku z tym nowych doświadczeń. Nawiązania współpracy z jeszcze większą liczbą wydawnictw oraz najważniejszej rzeczy - związania przyszłości z recenzjami! :)

Może teraz trochę statystyk...:
  • Opublikowałam 93 posty.
  • Miałam 10 700 wejść.
  • Przez cały rok osiągnęłam sumę 32 obserwatorów.
  • Najczęściej znajdowaliście mnie przez Google, używając przeglądarki Firefox oraz Chrome.
  • Odbieraliście mnie najczęściej w Polsce, potem USA, Rosji, Niemczech, na Ukrainie, w Wielkej Brytanii a nawet w Rumunii i Serbii!

  • Najczęściej wyświetlana była recenzja Chłopca w pasiastej piżamie (1852 wyśw.), potem I tomu Pozaświatowców Brandona Mulla (837 wyśw.) a na trzecim miejscu uplasował się Ransom Riggs i Osobliwy dom pani Peregrine (213 wyśw.).


Jako, że rocznicę należy świętować hucznie z okazji roczka mojego bloga zorganizuję rozdanie. Dlatego startuję do Was z zapytaniem - jakie książki widzielibyście w pierwszym rozdaniu? Coś co recenzowałam na blogu, czy może jeszcze nie? Piszcie!

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego <3
    Może Alicja w krainie zombi? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci aby spełniły się te Twoje wszystkie cele, które sobie wyznaczyłaś :)
    no i dalszego, owocnego blogowania :*

    Co do rozdania chętnie zobaczyłabym tutaj pierwszy tom Darów Anioła, albo książkę "Wszechświaty" Leonarda Patrignani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo gratuluję Ci pierwszego roczku i oczywiście życzę wielu więcej lat w blogsferze ;)

    co do rozdania: sama chcę zdobyć gdzieś "Ostatnią spowiedź" Niny Reichter, więc co ty na to?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)