poniedziałek, 30 września 2013

Podsumowanie WRZESIEŃ

Wrzesień minął mi szybko, wręcz za szybko. Niestety nie udało mi się wcisnąć w swój tygodniowy harmonogram paru chwil z książką, więc czytałam zazwyczaj tylko w weekendy. Musiałam również przeczytać lekturę, co wydzierało mi dużo czasu. Aż serce mi się krajało kiedy zamiast Intruza musiałam przedzierać się przez Krzyżaków :(  Z powodu natłoku nauki zaniedbałam nieco bloga, co widać po małej liczbie wyświetleń oraz komentarzy. Mam nadzieję, że to poprawię w październiku, a tymczasem moje wyniki...



Recenzje


Przeczytane 
Gone, Zniknęli. Faza druga: Głód; Michael Grant (recenzja)
Dotyk Julii; Tahereh Mafi (recenzja)
Przez burze ognia; Veronica Rossi (recenzja)
Trzy metry nad niebem; Frederico Moccia (recenzja)


Najlepsza książka: Gone, Zniknęli. Faza druga: Głód, Trzy metry nad niebem
Ogółem recenzji: 4





Blog


Statystyki
Łącznie we wrześniu miałam: 637 wyświetleń.

Obserwatorzy i komentatorzy
We wrześniu osiągnęłam sumę 32 obserwatorów ;)  Od teraz możecie mnie również obserwować na bloglovinie. Zostawiliście na blogu 13 komentarzy.



A co planuje na październik?... W październiku mam zamiar wygospodarować sobie więcej czasu na czytanie i oczywiście recenzowanie. Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od Fabryki Słów, a w niej egzemplarz Pułapki Tesli Andrzeja Ziemiańskiego, więc rychło spodziewajcie się recenzji :) xx
Miłego weekendu! :)

2 komentarze:

  1. Mi też słabo poszło.
    Przez burze ognia ostatnio wygrałam i mam nadzieję, że niedługo u mnie bd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w serii Gone i polecam następne części :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)