piątek, 1 listopada 2013

Podsumowanie PAŹDZIERNIK


Recenzje


Przeczytane 
Pułapka Tesli; Andrzej Ziemiański (recenzja)


Obejrzane
Grawitacja (recenzja)

Ogółem recenzji: 2





Blog


Statystyki
Łącznie w październiku miałam: 810 wyświetleń.

Obserwatorzy i komentatorzy
W październiku osiągnęłam sumę 32 obserwatorów. Zostawiliście na blogu 9 komentarzy.


Listopad? Wcale nie obiecuję, że będzie książkowo lepszy, choć uwolnię się na trochę od lektury, co da mi więcej czasu. Trochę mnie smucą te moje smętne statystyki, ale mam mało czasu, żeby wygospodarować go na bloga czy na cokolwiek innego.
Życzę miłego i dnia i dzięki, że właśnie to czytasz! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)