środa, 22 maja 2013

Fabryka Słów i Konkurs Specjalny - odsłona 1

Niedawno nawiązałam współpracę z Fabryką Słów :) Bardzo się cieszę z tej wiadomości (myślę, że tak jak wy).
Z tej okazji zapraszam Was do konkursu "Jaki tytuł nosi książka, której niedokończoną okładkę przedstawiamy?". Zasady są proste i polegają na tym, że codziennie (od środy, 22 maja do poniedziałku, 27 maja) blogi współpracujące otrzymywać będą maila z fragmentem okładki pewnej książki. Jakiej? To właśnie musicie odgadnąć. Liczy się ilość poprawnych komentarzy, także zapraszam do komentowania pod postami, jeśli już ktoś odgadnie. Nagroda jest bardzo ciekawa, bo jest to pakiet książek od Fabryki, które można zachować dla siebie lub ROZDAĆ SWOIM CZYTELNIKOM! ;) Ja z chęcią podzieliłabym się książkami, także myślę, że komentowanie także Wam na dobre wyjdzie.
A tymczasem, nie przedłużając, pierwszy fragment okładki:
 Już wiecie? Komentujcie! :)

3 komentarze:

  1. Nie wiem. Ale jak to widzę na myśl nasuwa mi się taki tytuł jak Nowoczesny kopciuszek lu b coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" by Jessica Brody ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)