niedziela, 26 maja 2013

Moje czytadła. Maj 2013.

Ostatnio na blogu trochę świeciło pustkami. Maj, mimo moich nadziei okazał się nie lepszy (a może nawet gorszy?) od kwietnia. Na szczęście przerwałam tę złą passę i już biorę się za lekturę dwóch, upolowanych przeze mnie pozycji:
Pozaświatowcy, tom II. Zarzewie buntu; Brandon Mull - do recenzji
Norweski dziennik, tom I. Ucieczka; Andrzej Pilipiuk - do przeczytania

Już nie długo w kolejce do recenzji stanie również (mam nadzieję) pierwszy tom Gone. Zniknęli, Faza pierwsza: Niepokój, który upatrzyłam sobie w księgarni. Mam nadzieję, że niedziela mija Wam przyjemnie ;)


5 komentarzy:

  1. Gone - kupiłem w supermarkecie ;) Stosik ubogi, ale ciekawy - zazdroszczę i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno to w sumie nazwać stosikiem, ale jak tam sobie chcecie ;D
      Dzięki bardzo, właśnie jestem w trakcie czytania, choć muszę przyznać Ci Pozaświatowcy mnie trochę zaskoczyli ;)

      Usuń
  2. Szczerze polecam GONE - świetna seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria Pozaświatowców bardzo mnie ciekawi :)Miłego czytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle zastanawiam się nad Gone, zdania są podzielone, bo z tego co wiem wielu ososbom się nie podobało..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)