piątek, 24 maja 2013

Konkurs Specjalny - odsłona 3

Wiadomo o co chodzi, wciąż nie wiadomo jaki będzie tytuł tej tajemniczej książki...
Jest to książka, która premierę będzie miała latem z Fabryką Słów. Niektórzy mówią, że będzie to "Zwycięzca bierze wszystko" Anety Jadowskiej, niektórzy, że coś z serii Stephanie Plum, choć ja obstawiam "52 powodów, żeby nienawidzić mojego ojca". A Wy co myślicie?
(zapowiedzi Fabryki Słów - może wybierzecie coś stąd ;).


Komentujcie często, bo zasady są już chyba wiadomo - w razie wygranej losuje książki wśród Was. Dodatkowo myślałam nad losowaniem nawet gdybym nie wygrała dla tych którzy komentowali najczęściej ;)

3 komentarze:

  1. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)