piątek, 31 maja 2013

Podsumowanie MAJ

Ogólnie maj zleciał mi szybko i pusto. Mimo wielkich planów zdołałam zrecenzować tylko DWIE książki (przeczytałam więcej ale tylko te dwie postanowiłam zrecenzować; wszystkie książki, które przeczytałam możecie znaleźć na moim koncie Goodreads).
Bardzo mnie to boli; kiedy widzę u innych liczbę taką jak 20 czy 30 recenzji to aż mi oczy wychodzą z orbit. Ale cóż - mam nadzieję, że czerwiec będzie lepszy i znajdę więcej czasu na czytanie książek, bo dotąd miałam go bardzo mało.

Recenzje


Przeczytane
Długa ziemia; Terry Pratchett & Stephen Baxter (recenzja)
Kroniki Jakuba Wędrowycza; Andrzej Pilipiuk (recenzja)

Najlepsza książka: obydwie książki tak samo pozytywnie mnie zaskoczyły
Ogółem recenzji: 2

Blog


Statystyki
Łącznie w maju, pomimo mojej niesubordynacji, miałam: 1 384 wyświetleń,

Obserwatorzy i komentatorzy
W maju osiągnęłam sumę 18 obserwatorów, zostawiliście na blogu 34 komentarze.


Teraz plany na czerwiec... Aktualnie czytam dwie książki. Niedługo pojawi się również na blogu recenzja filmu Marzyciel, który nie dawno udało mi się obejrzeć. Mam nadzieję, że czerwiec, mimo tego, że kończy się wtedy szkoła będzie bardziej owocny :)
Życzę Wam w czerwcu dużo książek i masę przyjemności z ich czytania! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)