niedziela, 23 czerwca 2013

Rozdanie u Miłośniczki Książek! :)

Dzięki My Books - Nasze Recenzje dowiedziałam się o rozdaniu na blogu Magiczny Świat Książek, w którym można wygrać książkę Hanri Magali Bezimienna. Po przeczytaniu fabuły od razu uznałam, że jest to książka dla mnie i również zgłosiłam się do konkursu.

Jeśli wy też macie ochotę wygrać i przeczytać tę książkę to wystarczy zgłosić się do konkursu, zamieścić banner rozdania oraz krótką informację o nim na blogu.
Kliknijcie w banner aby dowiedzieć się więcej i zgłaszajcie się! :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za zamieszczenie informacji o trwającym u mnie rozdaniu :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)