sobota, 23 lutego 2013

#27. Recenzja książki. Kate Brian; Poza zasięgiem

 

TOM III serii  "Tylko dla wybranych"; TOM I, TOM II.

Atmosfera w Easton Academy staje się coraz gęstsza. Właściwie tak gęsta, że można by ją spokojnie kroić nożem... Policja odnajduje ciało Thomasa Pearsona, nie ma jednak pewności jak zginął. Jego dziewczyna, Reed Brenann jest załamana. Trudno się dziwić - cały jej świat legł w gruzach. Jeszcze niedawno jej życie było sielanką w porównaniu do teraźniejszej sytuacji - wszystkie marzenia o wyprawach na zakupy z przyjaciółkami z Billings rozwiały się jak wiatr. Teraz, gdy Thomas leży parę stóp pod ziemią, jej współlokatorki zachowują się jakby nic się nie stało a uczniowie Easton traktują ją jak trędowatą, Redd powoli wpada w depresję. Jedynym powiernikiem dziewczyny pozostaje Josh Hollis, były współlokator Pearsona, w którym powoli się zakochuje. Do czasu, gdy wychodzi na jaw, że to on jest głównym podejrzanym na liście Noelle, Ariany, Kiran i Taylor...




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhJVuuwKQPy7ZYC_H7S2ooW-F82nJzAQqLhr9FDL_q7QwqML0uNOTAFx2Dl8ZYPBFcmcSBr025uu0EZN3kIr1RzqHBBZSbLK9dS9PbvItHSArQ2vO0sP0AZk9Mr8FzHqA7jCuoZ6rWF32ue/s1600/untouchable.jpgPoza zasięgiem jest dla mnie fenomenem w dwóch kategoriach - pomysłu na fabułę i jego wykonania. Dlaczego?, zapytacie. Przede wszystkim dlatego, że na ogół czytam długie, wielowątkowe książki fantastyczne. Dzięki pomysłowi na fabułę sięgnęłam po tę pozycję (oczywiście zrobiłam to również pchana ciekawością po lekturze Imprezy zamknięta). Druga sprawa - wykonanie. Nigdy nie spodziewałam się, że będę czytać jakąkolwiek kryminalną młodzieżówkę z takim zapałem. A tu zonk!, i powieść wciągnęła mnie. Bez reszty. Myślę, że z każdym tomem powieść ta jest coraz lepsza. Aż nie mogę sobie wyobrazić jak świetny będzie ostatni tom.
Ciągnąc temat ulepszania się i poprawiania - zrobiła to okładka. W fiolecie ta jakże prosta ilustracja o wiele lepiej wygląda. Dopiero na tej okładce zrozumiałam jak dużo wnoszę te "bąbelki". Oczywiście amerykańska oprawa przebija polską, choć też nie jest najlepsza.

polecam fanom młodzieżówek ; ) produkt niedostępny.





One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)