poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Trailer "Dziewczyny w Stalowym Gorsecie"

Już w ten piątek, 30 sierpnia premiery doczeka się książka Kady Cross pt. „Dziewczyna w Stalowym Gorsecie”. Z tej okazji jej wydawnictwo, Fabryka Słów zorganizowało konkurs. Do wygrania jest, a jakże, 10 egzemplarzy, które zostaną rozlosowane wśród 10 blogerów biorących udział w konkursie. Oczywiście, jeśli będę jedną z tych szczęśliwców do książkę przeczytam, zrecenzuję i... rozlosuję wśród Was!

Powieść wydaje się bardzo ciekawa - połączenie epoki wiktoriańskiej z X-menami? To musi być hit!
Jeśli chciałbyś wygrać książkę to kliknij tytuł posta i dodaj mi 1 wyświetlenie.
Mam nadzieję, że razem nam się uda :)

1 komentarz:

  1. Czytałam jedną jej recenzję, ale nie była bardzo pochlebna, czekam, więc na kolejne, by zdecydować, co mam myśleć o ksiązce. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)