niedziela, 4 sierpnia 2013

Moje czytadła. Sierpień 2013.

Wróciłam z Bydgoszczy od rodziny do domu patrzę na biurku a tam piękna paczka od Media Rodziny oraz mała niespodzianka, którą ujawnię za chwilę.


A co w paczce? :)

Od góry:
  • Dziwny przypadek papierowego Yody Tom Angleberger - do recenzji
  • Darth Paper kontratakuje Tom Angleberger - do recenzji
  • Czytelniczka znakomita Alan Bennett - zrecenzowane
  • Trzeci najazd Marsjan Marek Oramus - do recenzji
  • Candy Kevin Brooks - do recenzji
  • Pobby i Dingan Ben Rice - do recenzji
  • Osobliwy dom pani Peregrine Ransom Riggs - do recenzji
Jak widzicie książka idą głównie do recenzji :)
Wspominałam o małej niespodziance... Co mi ją sprawiło? Jak wiecie brałam udział w Konkursie Specjalnym Fabryki Słów, a każdy kto brał udział w zabawie otrzymywał nagrodę pocieszenia. A jest to powieść...


Tak właśnie! Najnowsza powieść Jessici Brody 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca. Już zdążyłam ją przeczytać, więc recenzja może ukazać się jeszcze dziś :)

Stosik prezentuję się w sumie tak: 

Tyle książek mam do przeczytania/zrecenzowania. Wow! Pierwszy poważny stosik od założenia bloga. 
Oby tak dalej! :) A jak Wam się on podoba? Piszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione tu komentarze, ponieważ motywują mnie one do dalszej pracy. Jeśli chcesz pozostaw tu adres swojego bloga (ale nie spamuj!) - postaram się na niego zaglądnąć ;)